środa, 30 września 2015

hiszpańskie dziewczyny

''Żegnajcie nam dziś hiszpańskie dziewczyny, w noc ciemną i złą blablablabla''
Heeej,
Tak to jest fragment szanty, dzisiaj hmm nazwijmy ją ''zakręcona" śpiewała te kilka słów dosłownie cały dzień i tak mi to utkwiło w głowie, że aż musiałam to zamieścić. I wiecie co? Dostałam 2 z historii i jestem przeszczęśliwa pomimo, że to bardzo zła ocena, ale no 50 % to naprawdę sporoo i to bez nauki :P I teraz będzie, że się przechwalam, hahahah No i ogólnie byłam na rehabilitacji (miała operację,  nie musicie wiedzieć dokładnie jaką) i jestem mega zmęczona. Wczoraj mnie bolały plecy, dzisiaj szyja. Człowiek z wiecznymi problemami. Czeka na mnie jeszcze geografia, no ale jeszcze trochę poczeka. Uwielbiam jesień, chociaż jest zimno i szybko się robi ciemno. Taka depresyjna pora roku idealna dla szczęśliwych. Aha i zauważyliście że dodałam ciekawostkę tygodnia? Jak nie to już tak :D I mam do was prośbę jeśli ktokolwiek to czyta, to proszę o chociaż krótki komentarz :)


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH PANÓW! 


Tak dzisiaj bez zdjęcia 


Trzymajcie się szczęśliwi ;) Do jutra 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

''Żegnajcie nam dziś hiszpańskie dziewczyny, w noc ciemną i złą blablablabla''

EDIT: KILIK Tutaj macie całą szantę, tak pomieszałam słowa :)



1 komentarz: