poniedziałek, 28 września 2015

Więc od początku...

Nazywam się... , a zresztą po co wam to wiedzieć. Umówmy się, że będę tą ''wiecznie szczęśliwą'', czujecie ten sarkazm? Mam 15 lat, prawie 16. Wiem to niewiele, ale wbrew pozorom przeżyłam naprawdę sporo. Hmm więc jestem człowiekiem bez pasji i zainteresowań, To znaczy tak mi się wydaję, chociaż niedawno pewna osoba uświadomiła mi, że czytanie książek i oglądanie filmów to też pasja, no cóż, bezużyteczna. Nie jestem wysportowana, ale jestem w miarę chuda. Nie, nie wstawię zdjęcia przynajmniej dzisiaj. Nawet nie wiem po co założyłam tego bloga, no ale być może czasami mam ochotę podzielić się swoim nudnym życiem z innymi ludźmi. Najwięcej będzie o mnie, czasami jakieś 'handmade' czy coś, zależy. Na dzisiaj wystarczy informacji, w sumie niewiele, ale wystarczająco.

Miłego dnia szczęśliwi ;)





ps kocham zachody słońca 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz