niedziela, 13 grudnia 2015

Znalezione (2)

Przez przypadek usunęła poprzedni post. Zupełnie niechcący, ale już dodaje tutaj jego teść ;) Znalezione w telefonie :D
Ciagle marze o tym jedynym ideale. To nie tak ze ot pstryk i jesteśmy razem. Chodzi bardziej o coś innego, coś jak ciągłe poznawanie się. Z każdym kolejnym spotkaniem coraz lepiej. Nie jako para-jako znajomi później koledzy czy przyjaciele, tą relacje zmieniać w miłość pomału zeby nie sploszyc drugiej osoby. Chciałabym poznać kogoś takiego, tak od początku, kogos kto mnie nie zna, przy kim będę mogła "tworzyć się" od nowa, kogoś kto nie będzie mnie osadzal przez moja sytuacje rodzinną. Chciałabym być budzona czymś w stylu dzień dobry kochanie, jak się spało? Chciałabym kogos tak pokochać z wzajemnością
Chciałabym
A skoro już tu jestem to dodam jeszcze coś. Zmieniłam szablon, ale to już zauważyliście wchodząc tutaj. Jednak chodzi mi o coś innego. Pomimo że, nie dodaje nic regularnie, ani nie są to sensowne wypowiedzi, są wyświetlania... I to nie tylko moje :D Jest mi bardzo miło, że chcecie to czytać, to są moje przemyślenia, coś co piszę jak mam ochotę, natchnienie.
Mam prośbę, jeśli tutaj jesteś i przeczytałeś/przeczytałaś chociaż fragment, zostaw komentarz, jakikolwiek. Może być nawet zwykła kropka, bo zdaję sobie sprawę, że czasami po prostu nie ma co napisać, ale proszę chociaż zwykła mała "."
Dziękuję

Wiecznie szczęśliwa (może już niedługo inaczej) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz